fredag 23 november 2012

Nästan Tipslös.... dock en Blommande Fredag !!

Idag är det Blooming Friday... igen!!!???
 
Hur kan veckorna gå så fort?
 
Tiden bara springer iväg och jag hinner ingenting känns det som!
 
Jag hade tänkt,  att denna vecka skriva en massa tips till mig själv (och kanske någon annan) vad jag skulle kunna göra liiiite bättre nästa säsong.
En, typ, "komihåglista"


Men helt ärligt: Jag hinner inte :(

Så mina  tips blir bara två:

1. Sluta känn bloggstress....

2 Njut de soliga, varma dagarna när de är där för du vet inte hur många de blir....


Jag bjuder dock på lite vårfägring :)


Vill ni läsa om lite vettiga tips så gå till Helenas blogg: blandrosorochbladlos och läs :)
 
 
 
 
 
 
Kram och trevlig helg!
 

//Veronica

20 kommentarer:

  1. Lika bra tips som något annat tycker jag! ;)
    Och underbara blombilder!
    Ha en fin helg du med!
    Kram Allis

    SvaraRadera
  2. Inte lätt när tiden inte räcker till.Och inte var det lätt med att hitta på några tips.Fick bli som det blev.Ha det.

    SvaraRadera
  3. Skriver under direkt på dina tips :)
    Tjingeling

    SvaraRadera
  4. Tiden går fortare numera, helt klart. Det är lätt att bara dras med i allting och sina egna "måsten". Vi måste däremot sluta att jäkta och ta vara på de vardagliga små stunderna av lycka och glädje...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Helt klart ett vettigt tips!!! Ha nu en trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Ett toppen bra tips som verkligen känns bra.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  7. Helt rätt! Man ska passa på att njuta av de få fina stunder vi får. Inte bloggstressa, det mår ingen bra av. :)

    Ha det gott!
    Kramen
    Ina

    SvaraRadera
  8. Bra tips tycker jag men visst är det tråkigt när tiden bokstavligt rusar fram!
    Ha en härlig helg!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  9. Goda tips, den stressen försvinner med tiden :)

    SvaraRadera
  10. Håller med dig lite, tur att man inte är med i facebook iallafall. Att sitta framför datorn är inte lika bra som trädgårdsarbete och skogspromenader är för kroppen, men det är kul för sinnet ändå. Du visar ju några vitaminkickar här t ex.

    SvaraRadera
  11. Två supertips!!!Tack för dom:)
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  12. Näej, ingen bloggstress. Bara skrivglädje!
    Och vad i hela friden skulle du kunna göra bättre till nästa säsong? Ni är ju i farten jämt. Orangerier, dammar och gud vet allt. Bloggstress? Madre mia. Ha en underbar, rolig och vilsam helg!

    SvaraRadera
  13. Kanonbra tips, man ska blogga för det är kul inte för att bli stressad!
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  14. Instämmer, att inte stressa utan njuta låter som en god idé, alltid!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Bra och självklart tips, ska tänka på det.
    Ha en fortsatt skön helg.
    Vivian

    SvaraRadera
  16. Ja tiden tycks gå alldeles för fort nuförtiden ;-) Jättebra tips fick du till i alla fall, blogga ska man ju göra för att det är kul och inget annat. Och ta vara på dagen som är, det tränar jag på hela tiden, att vara här och nu, och allt blir så mycket bättre då ! Hoppas du får en lugn fin helg :-)
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  17. Jag måste säga att dina tips är väldigt bra och väldigt kloka. Man får absolut inte känna stress av att blogga, det måste kännas roligt. Och visst ska vi njuta av de varma dagar vi har nu, tids nog kommer kylan och håller oss i ett järngrepp.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  18. dina tips är väl både bra och vettiga tycker jag!! och fina aklejor visar du också!

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background