torsdag 22 juni 2017

Midsommar, försommar och början till hattparad...

Denna fredag är det dax att önska Glad Midsommar i Bloming Friday!
Men här blir det i år inget traditionellt midsommarfirande alls...
Trots Hattparad :)
Inga vuxna barn som spelar boule,
käkar mat, grillar och hänger...
...som de brukar!
Näe, i år blir det bara vi,
och trädgården...
...Men det är inte fy skam det heller :)
Och i trädgården blommar det med olika Midsommarblomster :D
Hur ljuvligt är inte det?
Ha en härlig midsommar!

//Veronica

13 kommentarer:

  1. Att fira midsommar i vacker trädgård går inte av för hackor, kanske ta det lugnt och njuta av prakten för jag gissar att det är mycket arbete annars med att hålla allt i trim. Kan nästan se er framför mig mysandes i växthuset med några tända ljus, nåt gott på tallriken och ett glas.
    Önskar fin midsommar!
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Att fira midsommar i trädgården är inte det sämsta! Hoppas ni får en skön helg i er underbara trädgård!
    Kram Nora

    SvaraRadera
  3. Hei. Å feire midtsommer i hagen er skjønt. Med stearinlys, god mat, og et glass vin med min mann. Kan ikke ha det bedre. Ønsker deg en god midtsommer.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvaraRadera
  4. Glad midsommar önskar Zalmiak & jag

    SvaraRadera
  5. Låter som en skön dag!
    Snygga hattar:)
    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  6. Coola hattar!!
    Tror ni får en härlig midsommar i er vackra trädgård!

    Glad midsommar!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Nej, det är inte fy skam.
    Ha en härlig Midsommar!
    /Marika

    SvaraRadera
  8. Vi tar det också lugnt i år av förklarliga skäl...
    Önskar er en fin midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Det är ett alldeles underbart sätt det också. Här är det tvärtom jag, det vuxna barnet, firar i år med mina föräldrar och syskon medan mina barn är iväg :)

    Glad midsommar! Kram, Carina

    SvaraRadera
  10. Säger som alla andra att det är väl inte så illa att få fira midsommar i sin egen trädgård :-)
    Ha det så himla fint i ert paradis och ha en skön midsommardag!
    Kram, Anja

    SvaraRadera
  11. Så läckra hattar var det länge sedan jag såg. Skulle kunna tänka mig en
    Anette

    SvaraRadera
  12. Underbara hattar...några såna skulle man ju kunna tänka sig!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  13. Hoppas att er midsommar blev bra trots "ensamheten" ;) Helt underbara hattar! Såna skulle jag verkligen inte ha något emot :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background