onsdag 12 september 2018

Nu är det verkligen så...

 ..nu är sommaren över! 

Känns som den försvann lika fort som den kom!
Lite sorgligt
men befriande, 
ändå!
Tid att relaxa,
gå in i höst-moodet! 
Chilla lite :) 
Det har varit en härlig sommar!

Trots,
att jag inte varit på nån resa, 
inte gått på fester och partat loss!
Så har jag träffat och umgåtts med fler
än någon annan sommar...
...Hemma, 
i trädgården :)
Japp,
 så har det varit!

Fatta...
... runt 750 gulliga,
 trevliga, och engagerade trädgårdsnördar
 har trampat runt i min trädgård under säsongen!! 

Sååå många trevliga möten!
Bästa sommaren...Ever! 

Så inte sjutton behöver jag gå på partyn och mingel;
Minglar allra bäst hemma :) 

Lite sorgligt
men befriande, 
ändå!
Tid att relaxa,
gå in i höst-moodet! 
Chilla lite :) 
Men, 
så kom den;

Abstinensen... 

Snart ska jag chilla :) 
Men först ska det bli en höstmarknad och Öppen Trädgård! 
Hur kul som helst ju :) 
Så har ni vägarna förbi norra Stockholm den 23 september?
- Välkomna! 

Och har ni inte det så kan ni läsa om andras höstträdgårdar på TrädgårdsFägring


//Veronica 

8 kommentarer:

  1. Hej Veronica!
    Så himla vackert i er trädgård. Förstår att du trivs.
    Ha det gott /Marika

    SvaraRadera
  2. Du har så fint att man nästan önskade att man var i Stockholm den veckan! Men tyvärr, något Stockholmsbesök blir det inte. Vi åker dit så sällan som möjligt, alltså bara när vi MÅSTE!!
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vet du Susie, jag skulle inte heller åkt hit om jagibte bodde här 😊

      Radera
  3. Vakkert i hagen din nå. Godt å ha tid til å kose seg å nyte den på denne tiden.
    Deilig å slippe å vanne:-)
    Lykke til med åpen hage/Eirin

    SvaraRadera
  4. Otroligt med 750 besökare på en sommar! Vilket jobb ni lägger ner! Mycket att titta på finns det. Jag märker att jag fastnar redan i första bilden. Så många fina detaljer överallt, sånt underbart överflöd!
    Ha det gott och kram
    /Anette

    SvaraRadera
  5. Sååå fina bilder från er underbara trädgård! Älskar de mjuka dimbilderna. Färgerna glöder så fint. Skulle så gärna komma och besöka er i helgen men det går tyvärr inte. Kanske nästa år.

    Ha en fin vecka och lycka till och framför allt ... njut ... i helgen!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. 750 besökare, det hade jag nog inte orkat. De har fått se mycket vackert hos dig kan jag förstå.
    Kram

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background