torsdag 18 maj 2017

Jag kan inte välja...Så;

...Näe, du Hélena!! 


Här ska det verkligen inte vara EN - Månadsbild!
 Jag ska verkligen frossa
i en jäkla massa månadsbilder!
Och brådis har jag oxå...
för,
jag har glömt att fundera på ett fredagsinlägg!
I Blooming Friday!
Så nu får det bli som det blir
och ni får gilla läget...
...eller inte!

Eller...
... GILLA vettja :D

För hur ska man kunna välja EN bild???
Denna galet härliga tid?
När värmen äntligen kommit och det exploderar!?

Jag kan inte!
Är så himla lycklig över att få njuta,
en helg bland alla tulpaner...
...där tidiga och sena blommar,
på en och samma gång!!
Ha en superskön helg i värmen :D


//Veronica 

16 kommentarer:

  1. Å vilka härliga bilder.Tulpanerna är bara så fina.Inte lätt att välja när man har så mycket ögongodis att visa.
    Ha en varm solig skön helg. Kram.

    SvaraRadera
  2. Med Din blomsterprakt så förstår jag att det är svårt att välja. Som vanligt så bjuder du oss på ett fint inlägg och visst är det härligt att vintern har äntligen sagt adjö och sommaren tar vid.Ha det gott/Margareta

    SvaraRadera
  3. Å vilka härliga tulpaner du har också, nu är dom som bäst. JAg gillar din hatt , helt underbar. Ha en fin helg. Carita

    SvaraRadera
  4. Hej Veronica!
    Inte lätt att välja bland alla fina bilder. Din hatt är så läcker.
    Trevlig helg /Marika

    SvaraRadera
  5. Tack för tulpanfrossan - härligt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Helt underbara bilder....som vanligt! Ja nu kom våren med råge och vi har 28 sköna grader och klockan är närmare 8 på kvällen. Bäst att njuta nu :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Selvfølgelig må det bli mange maibilder! Det er jo så mye fint :)
    God helg!

    SvaraRadera
  8. Oj, vad med tulpaner du har - rena färgchocken! Jag ska banne mig plantera precis hur mycket tulpaner som helst i höst!

    SvaraRadera
  9. Härligt med alla tulpaner! Så mycket blomning ni har redan. Vi ligger långt efter iår här uppe i Österbotten, Finland...
    /Kitty

    SvaraRadera
  10. Hei. Flotte bilder. Jeg elsker tulipaner. Kan ikke få for mange av de. Ønsker deg en fin helg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvaraRadera
  11. Jag gillar allllllllla bilder. Och jag bara älskar hatten! Nästa år hoppas jag också på tulpanblomning för i höst ska det ner lökar i jorden, förstå gången på många år. I år har vi nämligen haft rådjursfritt för första gången på länge och jag hoppas att det fenomenet består.

    Ha en skön helg i majsolen!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  12. Ha, ha, ha.. Det var ju tur att du inte valde en bild när du hade så mycket fint och njutbart att visa. Nu händer det mycket. vår häggmispel blommade över på fyra dagar och nu börjar syrenen slå ut.
    Ha det så gott bland alla sköna blommor och blad
    /Anette

    SvaraRadera
  13. Fantastic garden with such a variety of colors! Wow! I know what you mean about choosing photos for one link up in the month; I take lots and lots of photos in the spring and summer, too, and share them with all the link ups I can find!

    SvaraRadera
  14. Ja inte sjutton kan man välja en bild av alla dessa läckerheter som du visar:) Nu ÄNTLIGEN händer det, nu önskar jag att man hade många mer timmar på dygnet för tiden räcker inte till för allt man vill göra :) Men det brukar bli bra ändå fast man inte hunnit med det eller det eller ....... :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  15. Hehhee! Du har verkligen utmanat månadsbildens innehåll :-)!
    Det är ingen tvekan om att du gillar tulpaner! Ser riktigt härligt och vackert ut!
    Ha det gott och kram
    Anja

    SvaraRadera
  16. Tulpaner är vackra, men den rostiga hatten är rent av stöldbegärlig!
    Kram
    Marta

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background