söndag 26 mars 2017

Månadens bild med andan i halsen!

I fredags hade jag tänkt att hänga med,

i den Blommiga Fredagen 

Sätta ihop lite bilder
Skriva nåt om helgen med den
första "riktiga" vårvärmen!


Så blev det inte...
...datorskärmen har mest sett ut så här:
 Och telefonen mest så här:
Men nu,
en liten stund på söndagmorgonen
verkar jag ha lite internet :)

Även fast det är segt och bokstäverna kommer släpande...
...hinner hämta en kopp kaffe under tiden
bokstäverna skrivs klart :D

Men,
man får vara glad för det lilla
och månadens bild blev en från mitt förra inlägg...

...den säger ALLT jag vill ha sagt just nu <3
Kaffe, frukost, trädgård och en sväng till Stockholms Trädgårdsmässa!

That´s my day today! 


//Veronica

14 kommentarer:

  1. Ingen förmedlar sin kärlek till trädgården så intensivt och med en sådan lidelse som du. Tänk om fler upptäckte vad en trädgård kan betyda....

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fyndar på mässan! Visst blir man tokig på dålig uppkoppling, hur fort har vi inte vant oss vid tekniken? Minns när vi knackade i DOS på jobbet;))
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mmm... tänk så fort vi vant oss och blir frustrerade... Jag funderar på Nordiska trädgårdar. Ska du dit någon av dagarna?

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  4. Hoppas du visar lite bilder, har bara varit på Nordiska Trädgårdar.
    Ha en fin dag /Marika

    SvaraRadera
  5. Kaffe frukost o trädgård, det blir det här för mig nu, en trädgårdsmässa hade ju inte varit fel! Hoppas du får ordning på internetet, och får en skön dag!!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  6. Härlig bild-trädgårdskärlek med jord under naglarna. Spännande med trädhårdsmässa, vi tar en tur till Nordiska Trädgårdar.
    Ha det gott!
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. Ja, den tekniken som när den inte fungerar blir en riktig frustration. Här har vi ofta bekymmer med vårt mobila bredband.

    Men nu har våren kommit på riktigt, säkert i dina trakter också!

    Allt gott i den vårliga trädgården!

    /Gunilla

    SvaraRadera
  8. Man blir väl aldrig så frustrerad som vid teknikstrul i bland kan en avgrävd kabel i huvudstaden göra att vi i norrland får problem det har vi varit med om nämligen så det är otroligt sårbart.Tur att det går att åtgärda så småningom.Ha det gott/Margareta

    SvaraRadera
  9. Har precis haft lite problem eftersom jag laddat ner ett nytt virusprogram, men nu tror jag att allt funkar som det ska - men man vet ju inte säkert! Det här med datorer gör en vansinnig ibland!!
    Ibland undrar jag vad man gjorde med all tid förr innan man började att hartsa runt på nätet!?
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  10. Jaha, då missade vi ju varandra med två dagar! Hittade du något kul?

    Hoppas att du fått nätet åter - eller att du funnit dig i ödet och har nätfria dagar i trädgården ;-)

    http://vardagsnjutning.blogspot.se/2017/03/med-dottern-pa-stockholms-tradgardsmassa.html

    SvaraRadera
  11. Hei. Tenk så frusterende. En blir fort vant. Her har våren kommet for fullt. 2 dager med over 20 grader. Det vil vi ha mer av. Ønsker deg en fin dag. Hanne-Lise.

    SvaraRadera
  12. Usch, strulande teknik är inte roligt alls. Hoppas det fungerar nu. Så du var också på mässan. Jag var där redan på fredagen. Det blev mest lite inomhusväxter att pryda nya köket med. Nu laddar jag för Nordiska Trädgårdar.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  13. Teknikstrul, så tråkigt. Jag känner mig helt bortkommen när sånt händer, då får jag ropa på hjälp. Fick Allt om trädgård idag. Såg reportaget från din trädgård, kul läsning. Ha det fint. Carita

    SvaraRadera
  14. Usch, uppkopplingsstrul - inte roligt! Hoppas det grejar sig snart!
    Hur var mässan? Jag lutar faktiskt åt att skippa trädgårdsmässor i år, har blivit besviken de senaste åren. Korven breder ut sig på fröernas bekostnad om du förstår vad jag menar.
    Kram

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background