fredag 17 februari 2017

Fredag igen...

...en härlig helg har vädergudarna lovat här i Stockholm!

Tänk om det t.om. blir;
-Så härligt,
att jag kan få,
känna lite på,
min egen lilla älskling?

Den är så skön,
med sitt rundade skaft
Och med ett starkt,
kraftigt spjut...
...visar den styrka!

Viker sig inte,
trots allt!
Kraftigt rak och ståndaktig;

I ut och skur :)

Älskar att hålla den i handen
som perfekt gjord för den...
...Precis lagom!

Vad håller jag i handen? 

Och man kan lita på att den gör det den lovar...

Har funnits med alla år
jag haft trädgården!
Och jag lovar,
jag kommer att vara den trogen;
Många, många år till!

I´m in LUV <3

Så; Inte utan min...I Blooming Friday!

//Veronica

22 kommentarer:

  1. Ha ha, galenpanna! :-)

    /Ruben

    SvaraRadera
  2. Självklart, vill du inte vara utan den.
    Ha det bra /Marika

    SvaraRadera
  3. Ja! Jeg har en akkurat likedan. Sterk og uunnværelig.
    God helg!

    SvaraRadera
  4. Ha, ha vad trodde du vi skulle tro?
    Kram Luna

    SvaraRadera
  5. Jo jo nu fick man lite kul tankar och bilder i huvet.
    Ha det så bra.

    SvaraRadera
  6. Den tolkningen var annorlunda och fantasieggande liksom spaden i sig. Imponerad att du inte tappat bort den genom åren :)

    Trevlig helg! Carina

    SvaraRadera
  7. Tack för dagens asgarv! :) Vet du, det där är redskapet jag funderade på att välja i denna veckas tema, men i slutänden blev det något helt annat.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  8. Ha ha, ja den var riktigt bra!! Tack för ännu ett roligt inlägg med glimten i ögat!

    Kram GUnilla

    SvaraRadera
  9. Vinterjobb i trädgården, då behövs det bra verktyg. ;)
    Hoppas vädergudarna nu håller sitt löfte. ♥

    SvaraRadera
  10. Du är bara för rolig, du!
    Jätterolig tolkning av ett måste.
    Trevlig helg!
    Hälsningar
    AnnA

    SvaraRadera
  11. Du är lurig du!
    Trevlig heög
    /Anette

    SvaraRadera
  12. Den dammar inte igen och blir grå den inte😆

    SvaraRadera
  13. Visste att jag skulle hitta något speciellt här. Du är bara helt underbar! Mitt leende blev större och större ju längre jag läste!

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  14. Hehhee! Ja, snacka om trädgårdsblues :-) Först trodde jag att du skrev om något helt annat..;-)!
    Kram! Anja
    ps
    Jag ska försöka åstadkomma lite trädgårdsordning till i början av maj...<3
    ds

    SvaraRadera
  15. Nej en sådan måste man ju absolut ha annars går det ju inte.Fast först trodde jag det var någonting helt annat du menade, men hur som helst som vanligt ett kul inlägg.Ha det bra/Margareta

    SvaraRadera
  16. *FNISS* Ja, du fick oss alla att undra.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  17. Ha ha, härligt inlägg! Önskar dig den bästa av lördagar...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  18. Hoppsan... en spade, ser bra ut.
    Kram

    SvaraRadera
  19. Ja du, det finns mycket som är bra att hålla i handen i olika lägen! Underbart helgväder, synd att jag inte hinner njuta av det :-P

    SvaraRadera
  20. :-) Japp, jag håller med. Det där är världens bästa redskap! :-)
    Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background