måndag 17 juli 2017

Semester...

Alltså...
så himla skönt att ha semester!
Nu är jag inne på vecka 2 av 5
hela, långa semesterveckor!
Än så länge så känner jag mig lite uppe i varv
men om 3 veckor vet jag hur jag är! 

Allt går i ultrarapid och jag går mest och dräller... 
Har inte så mycket planerat för jag trivs bäst här! 

Kanske det blir en resa ner till Österlen... 
...men vill inte bestämma så mycket i förväg! 

Tar da´n som den kommer :D 

Hursom, 
i söndags var det Öppen trädgård med LAND och det kom runt 130 glada besökare!
Superkul dag :D 

Än roligare att,
över 1000 Gillare, 
gillar,
Facebook-sidan med samma namn som denna blogg!
 Är ju helt fantastiskt! 

<3 
Måste oxå visa betongduken, som nu,
pryder sin plats!

Ha en härlig sommar alla fina :D 




//Veronica

9 kommentarer:

  1. Hei Veronica. Så koselig med hagevandring. Alltid koselig med besøk. Vi er også bare hjemme. Skal bare kose oss. Fortsatt god ferie til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvaraRadera
  2. Det verkade som folk var väldigt intresserade, fotade och stod i! Många var nog kvar ganska länge och gick på upptäcktsfärd i trädgårdens olika delar fler än en gång! Åtminstone gjorde vi det. Och inte hittade jag ett enda ogräs, sån´t är inte bra för självkänslan. Det är väl det enda kritiska jag kan säga, annars var det TOPPEN!
    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fortsatt skön semester, förstår att du trivs bäst hemma i trädgården.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det skulle ha varit så roligt att få se din trädgård irl men det är lite långt att åka fram o tillbaka. Men det blir kanske en annan gång :) Det ser i alla fall jättefint ut och det verkar ju som om dina besökare tyckte det också :) Så mysigt och fint det blev med duken! Bra idé, den kanske jag knycker :) Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  5. Grattis till allt 'gillande' och så många härliga besökare. Jag gillade duken :) Låter som semestrar på ungefär samma sätt.. Här finns heller inga planer utan besluten tas eftersom.

    Ha en härlig semester! Carina

    SvaraRadera
  6. Några medlemmar i min trädgårdsförening var hos er i söndags och var eld och lågor efteråt - supernöjda! Jag har ju redan haft turen att vara hos er och vet precis hur fint det är:-)
    Ha en fortsatt skön semester!
    Kram Nora

    SvaraRadera
  7. Takk for en fin hagevandring i feriemodus. Alltid hyggelig med hagebesøk :-)
    Nyt feriedagene.
    Eirin

    SvaraRadera
  8. Helt ljuvliga bilder...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  9. Grattis till det mesta! Semester, 130 besökare, alla gillningar! Låter ju som ni har det riktigt skönt. Ganska skönt att bara gå och drälla egentligen. Ha nu en fortsatt skön semester vad ni än tar er för!

    Kram
    Anita

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background