torsdag 1 december 2016

Pryd?? Strunta i detta inlägg...

...för jag vet inte hur jag tänker :D 

Ros från en Charmör?
Ämnet i dagens Blooming Friday är: En Charmör!
...kom inte på nå´t att skriva om! 
Började klicka bland årets bilder
Sparade helt "random"!
En charmör? 
Och;
Hur tänker jag??? 
Hur kan det bli så?

Inte fasiken vet jag? 
Det jag däremot insåg är att,
 jag,
Hmmmm!
inte,
ägnat någon tid att titta på;
säsongens bilder...
...blev glatt överaskat förvånad!
över hur det var :D

Junis och julis vackra blomning har jag missat totalt! 
Inte så charmerande!

Eller, rättare sagt;
Farligt charmerande...
Fotade men såg inte...
Hönsens store charmör :D 
(Ni som läser mina inlägg vet varför) 

Nu ser jag  :) 

Så trots att jag inte hittar
nå´n riktig grym charmör just i dag, så;

Har jag fattat,
att jag måste dokumentera
denna sommar i bilder framöver!
Charmerande? 
För,
charmör eller inte...
...min trädgård,
är på bild,
riktigt, riktigt charmerande emellanåt :)
Mähhh? 
Kram och ha en skön helg! 

//Veronica

27 kommentarer:

  1. Du har många charmörer i samlingarna, men jag håller med dig om att ibland går allt så fort att man inte hinner njuta förrän i efterhand.
    Härliga bilder och mycket att se fram emot igen.
    Önskar dig fin helg
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Hahaha, älskar dina inlägg!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Hahaha ovanligt roliga charmörer! Gillas skarpt! Trevlig helg.

    SvaraRadera
  4. Ha,ha himla bra vinkel! Det ligger mycket power i dina bilder. Sådant glömmer jag att fota, de fullt utslagna primadonnorna däremot kan ingen missa.
    Ha det gott!
    kram Luna

    SvaraRadera
  5. Härligt inlägg om charm du har så mycket fint i Din trädgård som charmerar Dig och ännu mera kommer du att hitta när du kollat sommarens bilder.Ha det gott/Margareta

    SvaraRadera
  6. Hela din trädgård ser charmig ut:) Fina bilder!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Det kan vara alldeles ok att ibland bara känna och strunta i att tänka...det får du väl göra så det räcker i jobbet.
    Visst bjuder din trädgård mycket charm och då kan du ju bara låta dig förföras av känslan - vilket du är duktig på - också :-).
    Kram på dig du gulliga!
    /Anja

    SvaraRadera
  8. Så himla kul, har man fantasi kan man ju tolka bilderna på olika sätt. Ha en fin 2:a advent. Carita

    SvaraRadera
  9. Ett charmerande inlägg!
    Trevlig helg/Marika

    SvaraRadera
  10. Så härligt inlägg du är fantastisk på att formulera dig så att det blir så roligt och jag måste bara fortsätta kika på alla dina härliga bilder.

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  11. Många härliga charmörer hos dig!
    Trevlig helg!
    Birgitta

    SvaraRadera
  12. Lika finurlig och klurig som vanligt :)
    Du måste vara flitig med din kamera. Du verkar ha så mycket bilder att välja och vraka bland. Jag brukar få "skäll" av min dotter för att jag har så mycket bilder i datorn men jag tror inte att jag är i närheten av ditt stora bildarkiv.

    Ha det fint!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  13. Härlig vinkling av ämnet! Själv hittade jag inte en enda charmör i trädgården, konstigt nog. Alla mina växter är kvinnliga och då heter det väl inte charmör!?
    KRAM - Susie

    SvaraRadera
  14. Många fina bilder. har du inga sniglar`? För det är väl en Veratrum på bild 3? Den hade blivit uppäten direkt här och blivit hur o-charmig som helst väldigt fort.
    //Helene

    SvaraRadera
  15. Ler gott för visst är det lätt att börja fota och stänga av sitt eget seende. Spännande charmörbilder och tolkningar kan ju variera.

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  16. Du sviker oss aldrig! Redan innan jag börjar titta och läsa har jag ett leende på läpparna!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ja, här måste man bara kika in, du är ju alltid så finurlig, oavsett om du tänker eller inte ;-) Roligt blir det!

    Ha en himla trevlig helg!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  18. Åhhh, den där första röda rosen, så vacker, helt underbar. Trevlig helg! /Charlotte

    SvaraRadera
  19. Charmerande trädgård och lika charmerande foton! Visst är det kul att se tillbaka och se allt det fina man ibland bara missar...
    Ha en skön helg!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  20. Ett alltid lika charmerande inlägg från dig. Det är tur att man i varje fall tar lite bilder, annars skulle man ju inte komma ihåg något alls känner jag ibland. Och att din trädgård är charmerande med många charmerande växter och ting, det håller jag med om och jag är glad att jag fått se den :)

    Önskar dig en fin söndag!

    Kram Anita

    SvaraRadera
  21. Tycker det vimlar av härliga charmörer i din trädgård!
    Ha en skön söndag! Milla

    SvaraRadera
  22. Härligt inlägg! Det är just som du säger att man inte alltid "hinner se"
    allt fint under just säsongen. Tur man tar bilder så man kan upptäcka och njuta också i efterskott! Skön söndag!

    SvaraRadera
  23. Men så är det ju, man behöver charmörer som sticker upp lite här och där :-) En pion har svårt att vara charmör om man säger så ...
    Och så är det förbaskat kul att se på sina foton med nya ögon!
    Dina myror är väldigt fina, varifrån kommer de?

    SvaraRadera
  24. Myrorna är superfina :)
    Jag har köpt dem ifrån ,www.hemtrevligtuteochinne.com
    Hon bloggar oxå :)

    Kram

    SvaraRadera
  25. En tolkning som lockar till undran och fniss. Många bra bilder och det behöver inte blomma hela tiden ;)
    Ha det fint!

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background